AKINARI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende açıkçası zamanında çok düşünmüştüm bu scripti fakat yeterli bilgi alamamıştım. Konuyu takipteyim.
Aslında çok güzel script. Bi tek bu eklenti ve metin editörü problemi var gibi örneğin dosya yükleme seçeneği vs yok muhtemelen haber scripti diye düşünülmüş. Genel blog dahi iyi gider scripte.
Mobil Admin panelinde sorunlar var.
Geliştirme yapılır ise çok iyi yere gelebilir.
Ama tabiki once kullananlar yada kullanmış veyahut daha iyisi var bunu satın alın diyen çıkar ise kesinlikle göz atarım.