HatayMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Script yapımcısı lisansı kendi sitesinden kontrol ettiriyor, bir kaç gün önce scripti kullananlar 6 saat boyunca admin panellerine ulaşamadı... Yarın bir gün adam ortadan kaybolursa onca emek verdiğiniz siteniz çöp olur. Themeforest buna nasıl izin veriyor anlamadım...
Script açık kaynak kodlu aslında. Aldığım anda lisansı kaldırmayı düşünüyorum. Sonuçta satın aldım. Lisansı kaldırıp site hızını dahi arttirabilirim