Büro Açıcam - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Büro Açıcam
38
●
3.664
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Büro Açıcam
1
2
3
4
5
13-08-2008, 02:51:06
#37
JPR
Ferraconn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@iskeletor, 2 ay oldu ne yaptın
Cidden 2 ay olmuş, açmadınız sanırım büro falan
13-08-2008, 09:13:57
#38
Rooxy
zorlukları görünce insanın vazgeçesi gelmiyor değil.
13-08-2008, 15:12:37
#39
medyax
Üyeliği durduruldu
bence hiç açma o kadar çok derdi varki pişman oluyorsun.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler