• 13-08-2008, 02:51:06
    #37
    Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @iskeletor, 2 ay oldu ne yaptın
    Cidden 2 ay olmuş, açmadınız sanırım büro falan
  • 13-08-2008, 09:13:57
    #38
    zorlukları görünce insanın vazgeçesi gelmiyor değil.
  • 13-08-2008, 15:12:37
    #39
    Üyeliği durduruldu
    bence hiç açma o kadar çok derdi varki pişman oluyorsun.