Konu
Büro Açıcam
13-08-2008, 02:51:06
#37
JPR
Ferraconn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@iskeletor, 2 ay oldu ne yaptın
Cidden 2 ay olmuş, açmadınız sanırım büro falan