Merhaba arkadaşlar,
Merak ediyorum, php yazılımcısının işi PSD to HTML yapmak mıdır?
Çalıştığı firmada PSD to HTML yapmak yazılımcının işi midir?
PHP yazılımcısı kendisini bu konuda geliştirmeli midir?
PHP yazılımcısı PSD to HTML yani Front-end Developer görevini üstleniyor mu?
Siz daha önce hiç denk geldiniz mi?
Patron "7 yıldır 70 tane yazılımcı ile çalıştım. Bana PSD gönder gerisine karışma" diyor.
Bu konuda yorumlarınızı bekliyorum.
PHP Yazılımcısı PSD to HTML Yapar mı?
22
●1.032
- 20-04-2017, 12:33:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Firma yazılımcıları back-end, front-end, full-stack diye ayırabilir. Böylece tüm çalışanlar uzman oldukları konularda iş çıkartırlar. Düzen sağlanır, karmaşa olmaz.
Veya seni web developer olarak aldık derler web sitesi yaparsın. Bu sırada html, css, javascript, php ne gerekiyorsa yazarsın. Şirket için bir nevi full-stack olursun. Ama full-stack demek tüm işleri o kişi yapacak demek değildir, çok şey bilmek her şeyi en iyi şekilde yapabilmek anlamına gelmez. Bazı firmalar bu konuda yanılgıya düşüyorlar.
Psd to html, front-end işidir ama back-end'in de bilmesinde fayda vardır. Ama zorunlu olmadıkça front-end developer'ın görevini üstlenmemelidir. - 20-04-2017, 12:49:25Üyeliği durdurulduAynen arkadaş güzel özetlemişzcode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde mesela 3 kol var
Tasarım departmanı
Server / socket programlama
Client bölümü
Client bölümü php, js, html dökümü, xml işleri çıkartıyor
Server bölümü server ile ilişkili yazılımları çıkartıyor socket.io, go.js, node js
Tasarım departmanı yeri geliyor afiş tasarımı bile yapıyor yani ben logo tasarımcısıyım gibi bir luxleri yok
her grupta tek kişide olsa çoğul da olsa bu şekilde yürüyor - 20-04-2017, 12:57:42O zaman söylediğinize göre php yazılımcısı html döküm yapıyor? ( psd to html )jooker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2017, 13:00:02Üyeliği durdurulduBizde yapıyor, sizin anlaşmanız ne şekilde bilmiyorumkaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2017, 13:02:57Benim bir anlaşmam yok, bir tartışmaya denk geldim, merak edip sormak istedim. Demek ki biz front-end cilere boşa para veriyormuşuz.jooker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PSD çizdirip yazılımcıya PSD yi gönderelim, yazılımcı html döküm js ajax jquery hepsini yapsın. Boşa para harcamışız bu zamana kadar html döküm ajax jquery css işleri için. - 20-04-2017, 13:16:03Üyeliği durdurulduFirmadan firmaya değişmekte maalesef.kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle