Merhaba arkadaşlar,
Merak ediyorum, php yazılımcısının işi PSD to HTML yapmak mıdır?
Çalıştığı firmada PSD to HTML yapmak yazılımcının işi midir?
PHP yazılımcısı kendisini bu konuda geliştirmeli midir?
PHP yazılımcısı PSD to HTML yani Front-end Developer görevini üstleniyor mu?
Siz daha önce hiç denk geldiniz mi?
Patron "7 yıldır 70 tane yazılımcı ile çalıştım. Bana PSD gönder gerisine karışma" diyor.
Bu konuda yorumlarınızı bekliyorum.