jooker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde yapıyor, sizin anlaşmanız ne şekilde bilmiyorum
Benim bir anlaşmam yok, bir tartışmaya denk geldim, merak edip sormak istedim. Demek ki biz front-end cilere boşa para veriyormuşuz.

PSD çizdirip yazılımcıya PSD yi gönderelim, yazılımcı html döküm js ajax jquery hepsini yapsın. Boşa para harcamışız bu zamana kadar html döküm ajax jquery css işleri için.