ne yazıkkı ulkemızde herkes her ısı yapmak zorunda. analistin yaptıgı işide yazılımcı yapıcan front endcının ısınıde veritabancının ısınıde sistemcının ısınıde hepsını yazılımcı yapıcak kafalar bu sekıdle calsıyor. keske herkes bıldıgı işi yapsa