• 13-12-2016, 18:27:32
    #10
    FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi yurt dışı hocam? benim duyduklarımın hepsi bizden daha ucuz ve akk yok. Ayrıca kurla çarpmayın lütfen sonuçta orada ki adamda oranın parasını kazanıyor.
    Oradaki adam buradaki gibi 3 bin euro kazanmiyor ama. Madem 1 euro = 1 tl gibi düşünüyoruz. Turkiyede üniversite bitiren biri ortalama 2500 -3500 liraya ise girebilirken yurtdisinda 1500 euro maas aliyorlar. Ve inanin cogu sey pahali

    Telefondan gönderilmiştir.
  • 13-12-2016, 18:30:46
    #11
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oradaki adam buradaki gibi 3 bin euro kazanmiyor ama. Madem 1 euro = 1 tl gibi düşünüyoruz. Turkiyede üniversite bitiren biri ortalama 2500 -3500 liraya ise girebilirken yurtdisinda 1500 euro maas aliyorlar. Ve inanin cogu sey pahali

    Telefondan gönderilmiştir.
    Tamam da hocam hangi yurtdışından bahsediyorsunuz? Euro dediğiniz için euro üzerinden örnek veriyim. Benim bir arkadaşım erasmus ile polonyaya gitti ve akksiz 100mbps internet 16 euroya kullanıyordu. Bizde o internet en düşük 100 lirafalan olur heralde.
    Ayrıca mesleğe göre maaşlar çok değişkenlik gösterebilir. Bazı ülkelerde işçilik isteyen meslekler çok pahalı ve üniversite öğrencileri 2500-3500 arasına biraz zor işe başlıyor ülkemizde.
  • 13-12-2016, 18:48:08
    #12
    FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam da hocam hangi yurtdışından bahsediyorsunuz? Euro dediğiniz için euro üzerinden örnek veriyim. Benim bir arkadaşım erasmus ile polonyaya gitti ve akksiz 100mbps internet 16 euroya kullanıyordu. Bizde o internet en düşük 100 lirafalan olur heralde.
    Ayrıca mesleğe göre maaşlar çok değişkenlik gösterebilir. Bazı ülkelerde işçilik isteyen meslekler çok pahalı ve üniversite öğrencileri 2500-3500 arasına biraz zor işe başlıyor ülkemizde.
    Bunu cok uzun uzadiya tartisabiliriz dostum ama arkadasin konusunu kirletmeyelim

    Telefondan gönderilmiştir.
  • 13-12-2016, 18:54:58
    #13
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu cok uzun uzadiya tartisabiliriz dostum ama arkadasin konusunu kirletmeyelim

    Telefondan gönderilmiştir.
    Haklısınız hocam konuyu kirlettiğimiz gibi bize de bir faydası olmaz bu konuyu uzatmanın
    İyi günler iyi çalışmalar.
  • 13-12-2016, 19:11:01
    #14
    Yaklaşık iki ay önce kaldığım yerde portlar değişti bahanesi ile 2 aydır hiç bir şekilde 1mbps'in üstünde hız alamadım. D-smart berbat interneti var
  • 13-12-2016, 19:18:03
    #15
    D-Smart pişmanlıktır.
    Aboneliği kapattırması ayrı bir dert
  • 14-12-2016, 00:05:47
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Valla ben ttnet 50mbit 200gb kotalı kullanıyordum her ayın ortasında kotanın dolmasından bıktığım için 50mbit akk olmayan superonline paketine geçtim 170TL veriyorum ama en azından adil kullanım kotası gibi bir saçmalık yok gerçek anlamda sınırsız kullanıyorum...
  • 14-12-2016, 09:48:23
    #17
    İstanbul'un bilindik semtinde ttnet kullanıyorduk. Uzun zaman sıkıntısız kullandık. Son 1 yıl'da nedendir bilinmez hızım acayip düştü. Müşteri hizmetlerini aradığımızda bina altyapısı ile alakalı olduğunu söylediler. Önceden 8-10 mb gelen internetin hızı niye durduk yere düşer o zaman ?

    1 yıl sonra taşındık. Taşındığımız sitede fiber varmış superonline 25mb paketini aldım. Şuan hız 25 gelmesi gerekirken 35 geliyor

    Diyeceğim şu ki; Türkiye'de internet tam bir muamma. Alt yapı olsun AKK olsun bunların düzeltilmesi lazım.
  • 14-12-2016, 10:23:16
    #18
    Tamamı ttnet altyapısını kullandığı için başınıza gelenin farklı nedenleri olabilir. Hatta şüphelendiğiniz taahhüt yenilememe yüzünden hızın düşürülmesi bana da çok mantıklı geldi çünkü d-smart bu yapar.

    Evde d-smart tv ile birlikte d-smart internet kullanıyorduk, 2 yıllık taahhüt süremiz sona ermesine yakın valideyi aramışlar, o sıralar 79 TL ödüyorduk. Bu fiyatla devam etmek için 2 yıl daha taahhüt vermeniz gerekiyor demişler. Bende ttnete vs. baktım daha uygun bir pakete geçelim diye çünkü d-smart tv'nin ekstra paketleri satın almadığınız sürece normal receiver'den neredeyse hiç farkı yok. Neyse ttnet'ten 54 tl gibi bir kampanyadan satın aldık ayrıca sabit telefonu iptal ettiler. Ardından d-smart arıyor ve size aynı hizmeti 49 TL'ye verebiliriz diyorlar. Yani müşteri kaybı olmasın diye aylık ücreti neredeyse yarı yarıya çekiyorlar. Ayıptır yani insanlarla bu şekilde ticaret yapmak. Ben zaten 2 yıllık müşterinim nasolsa bu iptal etmez diyip 79 tl diyeceğine 59 tl hatta 69 tl dese bile devam edecektik. Ama bu yaptıkları şark kurnazlığından sonra zorunda kalmadığım sürece hiçbir d-smart ürününü kullanmam.