Tamamı ttnet altyapısını kullandığı için başınıza gelenin farklı nedenleri olabilir. Hatta şüphelendiğiniz taahhüt yenilememe yüzünden hızın düşürülmesi bana da çok mantıklı geldi çünkü d-smart bu yapar.

Evde d-smart tv ile birlikte d-smart internet kullanıyorduk, 2 yıllık taahhüt süremiz sona ermesine yakın valideyi aramışlar, o sıralar 79 TL ödüyorduk. Bu fiyatla devam etmek için 2 yıl daha taahhüt vermeniz gerekiyor demişler. Bende ttnete vs. baktım daha uygun bir pakete geçelim diye çünkü d-smart tv'nin ekstra paketleri satın almadığınız sürece normal receiver'den neredeyse hiç farkı yok. Neyse ttnet'ten 54 tl gibi bir kampanyadan satın aldık ayrıca sabit telefonu iptal ettiler. Ardından d-smart arıyor ve size aynı hizmeti 49 TL'ye verebiliriz diyorlar. Yani müşteri kaybı olmasın diye aylık ücreti neredeyse yarı yarıya çekiyorlar. Ayıptır yani insanlarla bu şekilde ticaret yapmak. Ben zaten 2 yıllık müşterinim nasolsa bu iptal etmez diyip 79 tl diyeceğine 59 tl hatta 69 tl dese bile devam edecektik. Ama bu yaptıkları şark kurnazlığından sonra zorunda kalmadığım sürece hiçbir d-smart ürününü kullanmam.