İstanbul'un bilindik semtinde ttnet kullanıyorduk. Uzun zaman sıkıntısız kullandık. Son 1 yıl'da nedendir bilinmez hızım acayip düştü. Müşteri hizmetlerini aradığımızda bina altyapısı ile alakalı olduğunu söylediler. Önceden 8-10 mb gelen internetin hızı niye durduk yere düşer o zaman ?

1 yıl sonra taşındık. Taşındığımız sitede fiber varmış superonline 25mb paketini aldım. Şuan hız 25 gelmesi gerekirken 35 geliyor

Diyeceğim şu ki; Türkiye'de internet tam bir muamma. Alt yapı olsun AKK olsun bunların düzeltilmesi lazım.