Laf aramızda ;) - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Laf aramızda ;)
30
●
2.067
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Laf aramızda ;)
1
2
3
4
04-09-2005, 19:40:35
#28
ARKaDaS
Nightmare adlı üyeden alıntı:
bu arki arki diye diye epeyi bi kalkış oldu kalktı ahah.
Indirebilene aşk olsun
Muehaeuah
04-09-2005, 19:42:47
#29
Kahraman
aha antebe gelsende geri nasıl cıkarsın bilmem..
evet havalarda muhah
04-09-2005, 19:48:12
#30
ARKaDaS
Nightmare adlı üyeden alıntı:
aha antebe gelsende geri nasıl cıkarsın bilmem..
evet havalarda muhah
Cahilsin kro.
Geldiğim gibi çıkarım.
Ama sen istanbul'a gelsen çıkabilirmisin diye düşünmen lazım
05-09-2005, 10:54:52
#31
furkaned
arkiye laf yok cizerim
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler