• 04-09-2005, 19:40:35
    #28
    Nightmare adlı üyeden alıntı:
    bu arki arki diye diye epeyi bi kalkış oldu kalktı ahah.
    Indirebilene aşk olsun
    Muehaeuah
  • 04-09-2005, 19:42:47
    #29
    aha antebe gelsende geri nasıl cıkarsın bilmem..
    evet havalarda muhah
  • 04-09-2005, 19:48:12
    #30
    Nightmare adlı üyeden alıntı:
    aha antebe gelsende geri nasıl cıkarsın bilmem..
    evet havalarda muhah
    Cahilsin kro.
    Geldiğim gibi çıkarım.
    Ama sen istanbul'a gelsen çıkabilirmisin diye düşünmen lazım
  • 05-09-2005, 10:54:52
    #31
    arkiye laf yok cizerim