Konu
Laf aramızda ;)
04-09-2005, 19:48:12
#30
ARKaDaS
Nightmare adlı üyeden alıntı:
aha antebe gelsende geri nasıl cıkarsın bilmem..
evet havalarda muhah
Cahilsin kro.
Geldiğim gibi çıkarım.
Ama sen istanbul'a gelsen çıkabilirmisin diye düşünmen lazım