Nightmare adlı üyeden alıntı:
aha antebe gelsende geri nasıl cıkarsın bilmem..
evet havalarda muhah
Cahilsin kro.
Geldiğim gibi çıkarım.
Ama sen istanbul'a gelsen çıkabilirmisin diye düşünmen lazım