• 04-09-2005, 04:12:36
    #1
    Arkiler yaw Lafaramizda.com domainini aldım.
    Şimdi ben şöyle düşünüyorum.
    Diyelimki Ejder hile yapıyo adsense'de. Gelicek siteye. Yazıcak işte laf aramızda ama ben hile yapıyorum diye felan. Tabii kim oldugunu kimse bilmicek. Bu itiraf siteleri gibi bişi olcak yani.
    Mesela ; Laf aramızda kalsın ama ; Lan geçen gün bizim komşu kızını bizim eve attım, yermisin yemezmisin dedim başladık yemek yemeye felan
    Böyle bişiler olcak diyorum. Olur demi ?
    Maksat muhabbet olsun. Türkçe site yapmayacağım dedim ama hep r10'da geyik yapmak olmuyo be
    Siz ne dusunuyorsunuz bakim ? Satsam ne kadar eder
    Ehuehaeu
  • 04-09-2005, 04:51:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    iyi iyi güzelde bence ne yap biliyormusun böle ******-itiraf.com gibi bişi yap baktım adamlar itiraf.comla yarışıyorlar laf aramızda işte geçenler komuşunun kızı falan gibi o zaman kesin adsenseden atılırsın
  • 04-09-2005, 10:58:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Arki sana hastayım valla verdigin örnek çok güzeldi Ejder
  • 04-09-2005, 11:05:15
    #4
    Örnek ilginç
  • 04-09-2005, 11:52:05
    #5
    Misafir
    Lafaramizda.com u açın .... bende anti görüş olarak yalancinin.com u açacam...

    Lafaramızda.com da bana böyle böyle demişler , yalancının taaa a..com

    sadece bir fikir.
  • 04-09-2005, 11:52:05
    #6
    sadece adsense hakkındamı konuşulacak yoksa sedo vs. de dahil mi.?
  • 04-09-2005, 12:25:02
    #7
    ortalık itiraf script i ***** vs kullanan dolu zaten çöplük oldu
  • 04-09-2005, 14:34:28
    #8
    Nightmare adlı üyeden alıntı:
    ortalık itiraf script i ***** vs kullanan dolu zaten çöplük oldu
    Diyene bak
    Hayatında para verip bişi aldınmı sen yaw? Eminim ustundeki elbiseleri bile ip'lerden çalıp giyiyorsun.
    +
    Burada ***** konusu hiç geçmiş mi kro ?
  • 04-09-2005, 15:10:18
    #9
    Misafir
    scripti ben yapacam ***** nereden çıktı.