Arkiler yaw Lafaramizda.com domainini aldım.
Şimdi ben şöyle düşünüyorum.
Diyelimki Ejder hile yapıyo adsense'de. Gelicek siteye. Yazıcak işte laf aramızda ama ben hile yapıyorum diye felan. Tabii kim oldugunu kimse bilmicek. Bu itiraf siteleri gibi bişi olcak yani.
Mesela ; Laf aramızda kalsın ama ; Lan geçen gün bizim komşu kızını bizim eve attım, yermisin yemezmisin dedim başladık yemek yemeye felan
Böyle bişiler olcak diyorum. Olur demi ?
Maksat muhabbet olsun. Türkçe site yapmayacağım dedim ama hep r10'da geyik yapmak olmuyo be
Siz ne dusunuyorsunuz bakim ? Satsam ne kadar eder
Ehuehaeu