Konu
Laf aramızda ;)
04-09-2005, 19:40:35
#28
ARKaDaS
Nightmare adlı üyeden alıntı:
bu arki arki diye diye epeyi bi kalkış oldu kalktı ahah.
Indirebilene aşk olsun
Muehaeuah