• 10-12-2014, 17:27:43
    #1
    Arkadaşlar apache sunucusundan ngixe geçmeyi düşünüyorum. WP sitelerim var ve daha iyi performans açısından. Bilenenler kullanan yorumlarını ve artı eksilerini yazabilir mi?
  • 10-12-2014, 17:43:59
    #2
    Çok iyi ve hızlı bir sunucumuz var litespeed para vermeyelim diye denemeye çalıştık ama bir gün dayanabildik hitli bir site ise hiç boşuna vakit kaybetmeden hemen bir litespeed alın en mantıklı ve işe yarar olan yöntem budur.
  • 10-12-2014, 17:47:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    nginx iyidir bence geçebilirsiniz.
  • 10-12-2014, 20:53:53
    #4
    Kullanan var mı şuanda?
  • 10-12-2014, 20:56:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    5-6 gün önce geçiş yaptım nginx e 40-50k hitli site de %300 hız farkı oldu herhalde
  • 10-12-2014, 22:24:11
    #6
    Tüm yorumlar olumlu gibi.
  • 10-12-2014, 22:35:26
    #7
    ahmet
    nginx çok iyi bencede
  • 10-12-2014, 22:51:48
    #8
    birtek ben sorun yaşamışım
  • 11-12-2014, 15:28:47
    #9
    eğer aylık lisans ücretini karşılayabilirim diyorsanız litespeed derim.
    ama ücretsiz olsun istiyorsanız
    nginx + varnish cache + php-fpm kurun ama ayarlarının iyi yapılması gerek aksi halde sürekli hatalar sorunlar ile karşılaşırsınız