Konu
Apache'den ngixe geçmeli miyim?
11-12-2014, 15:28:47
#9
Mezitli33
eğer aylık lisans ücretini karşılayabilirim diyorsanız litespeed derim.
ama ücretsiz olsun istiyorsanız
nginx + varnish cache + php-fpm kurun ama ayarlarının iyi yapılması gerek aksi halde sürekli hatalar sorunlar ile karşılaşırsınız