Apache'den ngixe geçmeli miyim?
15
●356
- 12-12-2014, 16:56:41Üyeliği durdurulduMerhaba Arkadaşlar,
Bu Konuyu bende merak ediyorum açıkcası yararı olacak diye apache sunucudan ngix sunucuya geçtim..
Bazı uygulamalar hata vermeye başladı sunucudan ngix i temizledik sorun düzeldi..
uygulamalar ile ngix arasındaki anlaşmazlığın kaynağını henüz tespit edemediğim için ngix kullanamıyorum. - 13-12-2014, 22:42:07Litespeed'i gözünüzde o kadar büyütmeyin. Nginx'i doğru şekilde konfigure edebilidiyseniz (ki çok basittir) size diğer web sunucularından çok daha iyi sonuçlar verecektir. Dünya genelinde Nginx'e bir geçiş olduğunu gözlemleyebilirsiniz. "Connection handling" ve "Socket" kavramları diğerlerine göre daha başarılı.
Tek dikkat etmeniz gereken nokta sitenize/altyapınıza uygun php derlemesi ile kullanmak. Zaten diğer arkadaşların litespeed önerdiği yorumları da sanıyorum ileri düzeyde altyapılarına uyumluluk sağlatamadığı içindir sanıyorum. Sadece DDos'a verdiği tepkiler için bile kullanılmalıdır. - 15-12-2014, 01:26:18iptables adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an nginx kullannıyorum, wp konusunda sıkıntı yok ama farklı bir scripti denediğimde htaccess yüzünden sıkıntı yaşıyorum. Normal htacses dosyalarını otomatil olarak nginxe uyumlu hale getiren bir modulu varmıdır bunun? - 15-12-2014, 09:24:59.htaccess yapılandırmasını Nginx ile kullanamazsınız. En kolay çözüm ".htaccess nginx conventer" gibi siteler üzerinden varolan htaccess kurallarınızı çevirmeniz.JoKRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle