Konu
Apache'den ngixe geçmeli miyim?
10-12-2014, 17:27:43
#1
humpyers
Arkadaşlar apache sunucusundan ngixe geçmeyi düşünüyorum. WP sitelerim var ve daha iyi performans açısından. Bilenenler kullanan yorumlarını ve artı eksilerini yazabilir mi?