Evet arkadaşlar,
Birikimlerime göre Türkiye'deki çoğu webmaster Lisanslı program kullanmıyor. Açıkçası bu beni çok üzüyor. Sonuçta biz u işten para kazanıyorsak, yediğimiz lokmanın haram olmamasına dikkat etmememiz gerek değil mi?
Diyorum ki eğer Windows'umuz lisanssızsa eğer Linux kullanalım. Microsoft Office programı olmadan olmuyor mu? E OpenOffice.Org un son sürümünü siz hala denemediniz sanırım. Gelelim Photoshop'a. Photoshop gerçekten alanında bir numara. Fakat kaçımız 1200 YTL gibi bir rakam harcayabiliriz ki onun için? E peki photoshop olmadan olmuyor mu? GIMP kullansak sitemize giren mi olmayacak?
Evet arkadaşlar bu konuda sizlerden destek bekliyorum. Mesela GIMP hakkında dersler yayınlarız yeni başlayan arkadaşlar için. Bu ve buna benzer şeyler yapabiliriz. Hem de içimiz rahat olur.
Ben uzun zaman önce düşümdüm ve kendimde uygulamaya başladım. Sanırım başarılı da oldum. Bundan sonra inşallah Tüm Türk Webmaster arkadaşlarımız bu hususa dikkat eder.
YOrumlarınızı ve cevaplarınızı bekliyorum,
Saygılarımla...
Unutmadan arkadaşlar. Linux'a geçme kararı alıp da. Hangi sürümü yüklesem acaba diyenler www.linux.org.tr adresine mutlaka baksınlar.
Tüm Webmaster'lara Sesleniyorum
46
●2.878
- 23-07-2006, 22:12:29Üyeliği durdurulduBendeki Lisanslı.Ama Programların Hepsi Demo Şu An İçin Yeni Aldım PC'yi
- 23-07-2006, 22:16:39Üyeliği durdurulduÇok Pahalı ya.Bi Türkün Bu Tür Şeylere Ücret Ödeme Yüzdesi Kaçtır Ki
- 24-07-2006, 00:28:15Üyeliği durdurulduFireworks, dreamweaver, sonra kendimden örnek vereyim Matlab programlama için Matlab programı vs..
Nero CD yazma programı için (yeni versiyonları paralı)
Ne bileyim FTP programları vs. bunlar için para ödemek pek akıl karı değil..
Ama lisanslı Xp kullanıyorum.
Bir sürü program var. Ufak bir iş için bile program gerekebiliyor.
Sana katılmıyorum.
- 24-07-2006, 00:37:12Üyeliği durduruldulinux-unix kullanmayı ve sorunlarımı çözebileceğimi bilsem düşünmeden geçerdim. Ama pek bişey anlamıyorum

+ iyi bir kaynak bulsam direk kullanırdım tabiki ama şimdilik türkçe bütün işlerimi ve yönetimimi sağlayabileceğim bir site olduğunu sanmıyorum
