Konu
Tüm Webmaster'lara Sesleniyorum
24-07-2006, 00:43:48
#8
Bulkurtul
ilk baş şirketler lisanslı kullansın.
yabancılar kendi vatandaşının programını lisanslı kullanmıyor biz mi kullanacaz
site çalmayın onun yerine daha yararlı olur