ya bide şunu düşünmek lazım, adamlar pahalıya satıyor ben kullanırım bana haktır demekle olmuyor, sonuçta pahalı ise kullanmamak lazım, öbür tarafta bill gates'i yada diğerlerini yakanızda bulabilirsiniz, ben yine söylüyorum şu anda evde kullandığım photoshop ve dreamweaver illegal ama kesinlikle içim rahat değil, orjinalini parayı denkleştirince alacağım.