Bulkurtul adlı üyeden alıntı:
Tüm Webmaster'lara Sesleniyorum
46
●2.878
- 24-07-2006, 02:18:31bsa buradamı yoksa
hiç gerek yok boylesi seylere bence en basitinden laptop lar dısında hangimizde lisans lı xp var.sirketler hariç.
hangimizde 1 tanecik bile mp3 kayıtlı deil.
hem ayrıca okullarda hocalar dagıtı autocad i matlabı. bu olması gereken. bırak sirketler den alsın firmalar lisans ucretlerini. bizden alacaklarını hesap edip ona gore onlara fiyat cekiyolar zaten. - 24-07-2006, 11:06:24Üyeliği durdurulduDream,Flash,Photoshop,Office,Windows
hepsi lisansssız
- 24-07-2006, 12:17:24Üyeliği durdurulduİşte buna katılıyorum.Bulkurtul adlı üyeden alıntı:
Bu arada bizim lisans paramız da Telekomdan, devletten çıksın, bizim onlara o kadar hakkımız geçiyor ki, şu biz garibanları o kadar sömürüyorlar ki yıllardır. Yada devletteki o inanılmaz, milyar dolarlık vurgunları, batık bankaları, soyup kaçanları ve buna göz yumum nemalananları düşünün. O da senin benim, hepimizin verdiği vergiyle değil mi?
Buyrun burdan yakın. - 24-07-2006, 12:35:35Üyeliği durdurulduNeyin Lisansı, Türkçe Desteği olmayan dil dosyalarında türkçeyi barındırmayan Bize değilde başka herkese hitap eden programların lisansımı
Yoksa bizi yok sayan insanların emeklerine saygımı??
evet lisanslı yazılım kullanıyorum ama türkçe içeriği olan programların.
Bende programcıyım bir programın nasıl oluşturulduğunu günlerce aylarca üzerinde çalışıldığının farkındayım ama BİZİ YOK SAYAN PROGRAMLARIN LİSANSINI ALMAM !!!!
site çalmayın onun yerine daha yararlı olur