Shadows adlı üyeden alıntı:
Neyin Lisansı, Türkçe Desteği olmayan dil dosyalarında türkçeyi barındırmayan Bize değilde başka herkese hitap eden programların lisansımı

Yoksa bizi yok sayan insanların emeklerine saygımı??

evet lisanslı yazılım kullanıyorum ama türkçe içeriği olan programların.

Bende programcıyım bir programın nasıl oluşturulduğunu günlerce aylarca üzerinde çalışıldığının farkındayım ama BİZİ YOK SAYAN PROGRAMLARIN LİSANSINI ALMAM !!!!
sana katılıyorum tr olsun alayım !!!! windows - ofis lisanslı diğerleri değil diğerlerinde tr desteği olsun belki düşünürüm