• 09-10-2014, 10:55:29
    #10
    Temaların bazıları shortcode şeklinde de ekeleyebiliyor. ul ve li etiketleri ile çalışmıyor. O li etiketlerini yazarsan bazı menüleri de görünümden kaldırırsın.

    Herkes css biliyorum diye atlıyor. Arkadaşın sorduğu html değil wp de. 50 bin tane tema var ve temalarda kullanılan sistemler farklı. VC nin bile bir sürü shortcode da farklı işlem gören fonksiyonları var.

    Sorunu için çözüm isteyen arkadaşlar biraz daha detaylandırırsa iyi olur.

    Adam iyilik yapmış şifre istemiş. Alırsın yedek sitenin verirsin. Bir şey olursa şikayet burada, olmazsa sorun çözülürse teşekkür edersin şifreni değiştirirsin.

    Veya basarsın paranı çözersin olayı.
  • 09-10-2014, 18:55:47
    #11
    ozkanaybay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temaların bazıları shortcode şeklinde de ekeleyebiliyor. ul ve li etiketleri ile çalışmıyor. O li etiketlerini yazarsan bazı menüleri de görünümden kaldırırsın.

    Herkes css biliyorum diye atlıyor.
    Arkadaşın sorduğu html değil wp de. 50 bin tane tema var ve temalarda kullanılan sistemler farklı. VC nin bile bir sürü shortcode da farklı işlem gören fonksiyonları var.

    Sorunu için çözüm isteyen arkadaşlar biraz daha detaylandırırsa iyi olur.

    Adam iyilik yapmış şifre istemiş. Alırsın yedek sitenin verirsin. Bir şey olursa şikayet burada, olmazsa sorun çözülürse teşekkür edersin şifreni değiştirirsin.

    Veya basarsın paranı çözersin olayı.
    Öncelikle üslubunuzu düzeltin, benim veya bir başkasının bilgisini sorgulamak size düşmez. İşin kolay yolu varken ne diye zor yoldan gidilsin? %99 oranında bu şekildedir temalarda ve genelde kullanılan yöntem budur. Sizin söylediğiniz ise tamamen bambaşka ve en uç çözümdür. Söylediğim yanlış bir bilgi de değildir ayrıca. Bu açıdan bakarsak da, haddiniz olmadığı halde sorguladığınız bilgimin doğruluğunu kanıtlamış olurum. Burda arkadaşımıza yardım etmeye çalışıyoruz, dener olmazsa başka öneriler sunarız. İşin kolay yolu varken zorlamaya, değişik şeyler duyupta bunu reklam etmeye gerek yok.

    Ayrıca arkadaşın sorduğu html değil de wp de demiş. Zaten wp dediğiniz olay html, css olmadan çalışan bir sistem değil mi ....
  • 09-10-2014, 19:04:17
    #12
    FqhTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle üslubunuzu düzeltin, benim veya bir başkasının bilgisini sorgulamak size düşmez. İşin kolay yolu varken ne diye zor yoldan gidilsin? %99 oranında bu şekildedir temalarda ve genelde kullanılan yöntem budur. Sizin söylediğiniz ise tamamen bambaşka ve en uç çözümdür. Söylediğim yanlış bir bilgi de değildir ayrıca. Bu açıdan bakarsak da, haddiniz olmadığı halde sorguladığınız bilgimin doğruluğunu kanıtlamış olurum. Burda arkadaşımıza yardım etmeye çalışıyoruz, dener olmazsa başka öneriler sunarız. İşin kolay yolu varken zorlamaya, değişik şeyler duyupta bunu reklam etmeye gerek yok.

    Ayrıca arkadaşın sorduğu html değil de wp de demiş. Zaten wp dediğiniz olay html, css olmadan çalışan bir sistem değil mi ....
    "Yukarıda verdiğiniz kodu, sürekli sağdan soldan duyduğum ve cahilliğimden ötürü siteme uyguladım. Menülerimi bozdum. Nedenini anlayamadım.

    Adam tutup düzelttirdim.

    Yanlış bilginiz ve doğru düzgün açıklamadığınız için zamanım, emeğim ve param gitti. Ne için üstelik iki tane oku beğenmeyip oradan kaldırmak için. Tebrik ediyorum sizi ve hakkımı helal etmiyorum. "


    Böyle bir yazı ile karşılaşma ihtimaliniz yüksekti. İthamlarınıza dikkat edin. Üyeliğim yeni olması sizi aldatmasın.

    Uslubumda hakaret yok. Mesajınıza alıntı yok. Size işi bilmediğinizi söyleyen yok.

    Ama üzerinize alınarak bence de iyi de yapmışsınız. Bundan sonra dikkat edersiniz.
  • 09-10-2014, 19:16:44
    #13
    ozkanaybay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Yukarıda verdiğiniz kodu, sürekli sağdan soldan duyduğum ve cahilliğimden ötürü siteme uyguladım. Menülerimi bozdum. Nedenini anlayamadım.

    Adam tutup düzelttirdim.

    Yanlış bilginiz ve doğru düzgün açıklamadığınız için zamanım, emeğim ve param gitti. Ne için üstelik iki tane oku beğenmeyip oradan kaldırmak için. Tebrik ediyorum sizi ve hakkımı helal etmiyorum. "


    Böyle bir yazı ile karşılaşma ihtimaliniz yüksekti. İthamlarınıza dikkat edin. Üyeliğim yeni olması sizi aldatmasın.

    Uslubumda hakaret yok. Mesajınıza alıntı yok. Size işi bilmediğinizi söyleyen yok.

    Ama üzerinize alınarak bence de iyi de yapmışsınız. Bundan sonra dikkat edersiniz.
    Konudaki mesajları okudunuz mu bilmiyorum ancak ben o şekilde yapıldığında tüm listelere uygulanacağını, bir yere uygulamak içinse oranın divinin eklenmesi gerektiğini konuda yazdım. Bu şekilde sadece hedeflenen bölge değişecekti.

    İşi bilmediğinizi söyleyen yok diyorsunuz da; ben bu konuya basit bir css kodu koydum. Genel bir kod verdim, gerekli divin yazılmasıyla özel bir yere uygulanacağını belirttim, siz kalkmış css bildiğini sanan herkes atlıyor diyorsunuz. Kendinizle çelişmeyi bırakın, bir söz söylediyseniz arkasında durun.

    Ayrıca yine söylediğim gibi. Bu ben ya da bir başkası önemli değil. Siz burda diğer üyelerden farklı bir konumda değilsiniz. Bu yüzden kimsenin bilgisini sorgularcasına bir üslupla konuya yaklaşmayın.

    Ayrıca kafanızdan bir senaryo uydurmuşsunuz bir de. Benim hatamdan kaynaklanan bir problemi ben düzeltirdim zaten. Boş yere senaryolar yazıp çizip, basit yollardan kaçıp konuyu dallandırmanın anlamı yok.

    Son olarak şunu söyleyeceğim, size ne yapacağımı falan da soracak değilim. Dikkat edersiniz falan. Aramızda bir samimiyet olmadığını hatırlatarak biraz üslubunuza özen göstermeniz konusunda tekrar dikkat etmenizi rica ederim.

    Bir üslubun ağır olması için kesin hakaret olacak diye bir kural da yok.
  • 09-10-2014, 19:33:32
    #14
    Konuyu uzatmaya gerek yok. Zaten umurumda da değil. Arkadaş ister uygular ister uygulamaz. Siz haklı olun ben hatalı olayım, siz benden daha çok biliyor olun. Egonuz tavan yapsın.

    Sağdan soldan duyma işlerle CSS yazılmaz. Bana diyorsun da kendin acaba biliyor musun ?

    Li yi kapatırsan verdiğin kodda bütün siteye etki eder. Madem yazdığın kod ile ilgili hata yok sonradan neden o alana uygula dedin.

    Li etiketi liste yapmak için kullanılır adam orada liste yapmış, özel durumlar haricinde "type-none" diye bir etiket yazılmaz. Entere basarsın veya shift entera olay biter. Type-none nedir ya ?

    Madem html ve css diyorsun sayfanın kaynağına bakar orada yazan id veya class a göre kodu yazarsın. Bakamazsın Nedeni basit. Çünkü sayfa yok. Sayfaya bakamadığın yerde daha oku panelden değiştiremeyen adama kod yazıp css ye ekle diyorsun. Sonra verdiğin kodun saçma sapan sorunlara neden olacağını söylenince bozuluyorsun.

    bu yeteri kadar zaten analitik düşünemediğini gösterir. Kendini biraz geliştirmen lazım. Help-Desk te olsaydın muhtemelen kovulurdun. Veya en azından ciddi fırça yerdin.

    İlk yazdıklarımdan çok alındıysan report eder bırakırsın. Kimseye üstten baktığım falan yok. Mesajlarımı alıntılayıp canımı sıkma hakkını sana kimse vermiyor. Varsa bir kusurum bana haddimi bildirecek makamda veya konumda değilsin. Sağa sola sataışıp alıntılamadan önce css öğren. Nerede nasıl hareket edilir onu öğren.

    İnternette bir sürü kaynak var.
  • 09-10-2014, 19:38:44
    #15
    ozkanaybay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu uzatmaya gerek yok. Zaten umurumda da değil. Arkadaş ister uygular ister uygulamaz. Siz haklı olun ben hatalı olayım, siz benden daha çok biliyor olun. Egonuz tavan yapsın.

    Sağdan soldan duyma işlerle CSS yazılmaz. Bana diyorsun da kendin acaba biliyor musun ?

    Li yi kapatırsan verdiğin kodda bütün siteye etki eder. Madem yazdığın kod ile ilgili hata yok sonradan neden o alana uygula dedin.

    Li etiketi liste yapmak için kullanılır adam orada liste yapmış, özel durumlar haricinde "type-none" diye bir etiket yazılmaz. Entere basarsın veya shift entera olay biter. Type-none nedir ya ?

    Madem html ve css diyorsun sayfanın kaynağına bakar orada yazan id veya class a göre kodu yazarsın. Bakamazsın Nedeni basit. Çünkü sayfa yok. Sayfaya bakamadığın yerde daha oku panelden değiştiremeyen adama kod yazıp css ye ekle diyorsun. Sonra verdiğin kodun saçma sapan sorunlara neden olacağını söylenince bozuluyorsun.

    bu yeteri kadar zaten analitik düşünemediğini gösterir. Kendini biraz geliştirmen lazım. Help-Desk te olsaydın muhtemelen kovulurdun. Veya en azından ciddi fırça yerdin.

    İlk yazdıklarımdan çok alındıysan report eder bırakırsın. Kimseye üstten baktığım falan yok. Mesajlarımı alıntılayıp canımı sıkma hakkını sana kimse vermiyor. Varsa bir kusurum bana haddimi bildirecek makamda veya konumda değilsin. Sağa sola sataışıp alıntılamadan önce css öğren. Nerede nasıl hareket edilir onu öğren.

    İnternette bir sürü kaynak var.

    Gerçekten okuma sorununuz var. Ben orada o kodun tüm yere etki edeceğini yazdım. Üstüne bir de nasıl yalnızca o bölgeye uygunalacağını da yazdım. Sayfayı açıp div e bakmadıysam bu benim bunu bilmediğim anlamına gelmez. Yeterince yol gösterdim. Öncelikle denenmesi gereken yöntem budur. Söylediğim halde hala böyle böyle olur diyorsunuz. Ben gerekli uyarıyı yaptım çözümü de anlattım. Ama sanırım görmemişsiniz önceki yazdıklarımı.

    Ayrıca ciddi bir üslup sıkıntınız var. Ben gerekli her şeyi öğrenirim, eksiğim varsa da öğrenirim. Ki şu uzattığınız saçma sapan bilgi artisliği yaptığınız konu da bir eksik bilgim yok. Belirlenen dive göre düzenleyeceğini ve bunu nasıl yapacağını söyledim.

    Şunu da unutmayın ki sizde kimseyi yargılamak için gerekli pozisyonda ve konumda değilsiniz. İnsan biraz kendine bakabilmeli.

    Kullandığımız üslup seviyesi farklı olduğu için moderatör arkadaşları davet ettim konuya mesajların silinmesi için.
  • 10-10-2014, 03:30:25
    #16
    Bütün ümidim gençliktedir
    Yardım konusunda bile tartışıyorsunuz ya ne diyelim ki size ? Mesajları sileyim dedim ama kıyamadım. Birşeyler vermeye çalışıyorsunuz. Bu çok güzel. Fakat neden tartışıyorsunuz ? Mesajlarınızı düzenleyin arkadaşlar. Sadece fikirlerinizi yazın yeterli.
  • 11-10-2014, 22:01:45
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam deneyip berecemedigi belirtmis. ilgili div i list-style none yapmak icin hangi paneli istemem gerekiyor. mumkunse biraz uzakta oynayin



    sende mezarindan kalkip gelmis gibisin 8 ni yillik uyesin ama nick hic tanidik gelmiyor, herkesi bilirim ezbere eskilerden
    sakin can sakin sadece saka yapmak gibi bir niyetim vardi.
    kirici olduysam özür dilerim.

    bu arada hakkaten sekiz sene olmus , insan alisveris olayina bulasmayinca hakkaten mezardan kalkmis gibi oluyor
    Selamlar

    Konu hakkinda : KAynak kodunu görüntüleden ilgili kodlari html'den silerek bile oklar yok edilebilir büyütülebilecek bir sorun degil.