Yardım konusunda bile tartışıyorsunuz ya ne diyelim ki size ? Mesajları sileyim dedim ama kıyamadım. Birşeyler vermeye çalışıyorsunuz. Bu çok güzel. Fakat neden tartışıyorsunuz ? Mesajlarınızı düzenleyin arkadaşlar. Sadece fikirlerinizi yazın yeterli.