Öncelikle üslubunuzu düzeltin, benim veya bir başkasının bilgisini sorgulamak size düşmez. İşin kolay yolu varken ne diye zor yoldan gidilsin? %99 oranında bu şekildedir temalarda ve genelde kullanılan yöntem budur. Sizin söylediğiniz ise tamamen bambaşka ve en uç çözümdür. Söylediğim yanlış bir bilgi de değildir ayrıca. Bu açıdan bakarsak da, haddiniz olmadığı halde sorguladığınız bilgimin doğruluğunu kanıtlamış olurum. Burda arkadaşımıza yardım etmeye çalışıyoruz, dener olmazsa başka öneriler sunarız. İşin kolay yolu varken zorlamaya, değişik şeyler duyupta bunu reklam etmeye gerek yok.
Ayrıca arkadaşın sorduğu html değil de wp de demiş. Zaten wp dediğiniz olay html, css olmadan çalışan bir sistem değil mi ....
"Yukarıda verdiğiniz kodu, sürekli sağdan soldan duyduğum ve cahilliğimden ötürü siteme uyguladım. Menülerimi bozdum. Nedenini anlayamadım.
Adam tutup düzelttirdim.
Yanlış bilginiz ve doğru düzgün açıklamadığınız için zamanım, emeğim ve param gitti. Ne için üstelik iki tane oku beğenmeyip oradan kaldırmak için. Tebrik ediyorum sizi ve hakkımı helal etmiyorum. "
Böyle bir yazı ile karşılaşma ihtimaliniz yüksekti. İthamlarınıza dikkat edin. Üyeliğim yeni olması sizi aldatmasın.
Uslubumda hakaret yok. Mesajınıza alıntı yok. Size işi bilmediğinizi söyleyen yok.
Ama üzerinize alınarak bence de iyi de yapmışsınız. Bundan sonra dikkat edersiniz.