• 08-09-2014, 00:46:41
    #10
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temayı çok beğendim. Arka görüntüyü biraz daha kapalı tonlar kullanırsak bence daha güzel durur. Logo da değiştirilebilir. Bence bundan daha profesyonel bir şeyler çıkartılabilir.
    Hocam logoyuda para verip yaptırmıştık
  • 08-09-2014, 00:49:03
    #11
    emirhanbulbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam logoyuda para verip yaptırmıştık
    Açıkçası daha farklı logo görüntüleri elde edilebilir. Değerli bir çok işinin üstadı grafikerler var parayla yaptırmış olduğunuz bu iyi olduğu anlamına gelmiyor hocam.

    Siz fikir danıştınız, benim için o logo idarelik konmuş bir şey gibi duruyor demek ki 3-5 fazla verip daha güzelini çıkarttırabilirsiniz. Güzel bir projeye adım atmışsınız, Allah utandırmasın.
  • 08-09-2014, 00:53:02
    #12
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası daha farklı logo görüntüleri elde edilebilir. Değerli bir çok işinin üstadı grafikerler var parayla yaptırmış olduğunuz bu iyi olduğu anlamına gelmiyor hocam.

    Siz fikir danıştınız, benim için o logo idarelik konmuş bir şey gibi duruyor demek ki 3-5 fazla verip daha güzelini çıkarttırabilirsiniz. Güzel bir projeye adım atmışsınız, Allah utandırmasın.
    Hocam teşekkür ederim. İnşallah ileride hem temada hemde logoda büyük çaplı değişiklik yapacağım. Sizce bu proje ilerlermi hocam ne dersiniz ?
  • 08-09-2014, 01:32:43
    #13
    emirhanbulbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam teşekkür ederim. İnşallah ileride hem temada hemde logoda büyük çaplı değişiklik yapacağım. Sizce bu proje ilerlermi hocam ne dersiniz ?
    Bence güzel bir iş ile uğraşıyorsunuz. Ben buradan bakınca (sizi tanımıyorum) istekli ve hevesli birisi olarak görüyorum. Bence uğraşarak başaramayacağınız hiç bir şey olmaz. İlerleyen dönemlerde çalışmalar da yaparsınız gayet iyi sıralamalar ve ziyaretçi kitlesine ulaşırsınız ve umarım hep böyle devam eder.
  • 08-09-2014, 01:34:15
    #14
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence güzel bir iş ile uğraşıyorsunuz. Ben buradan bakınca (sizi tanımıyorum) istekli ve hevesli birisi olarak görüyorum. Bence uğraşarak başaramayacağınız hiç bir şey olmaz. İlerleyen dönemlerde çalışmalar da yaparsınız gayet iyi sıralamalar ve ziyaretçi kitlesine ulaşırsınız ve umarım hep böyle devam eder.
    Gerçekten mesajınız için teşekkür ederim.
  • 08-09-2014, 01:35:50
    #15
    emirhanbulbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten mesajınız için teşekkür ederim.
    Rica ederim, estağfurullah ne demek.
    H.cevap yanı, like altı "r10+" var mesajım yardımcı olduysa bir mukabil tıklayarak destekte bulunabilirsiniz.
  • 08-09-2014, 01:36:37
    #16
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim, estağfurullah ne demek.
    H.cevap yanı, like altı "r10+" var mesajım yardımcı olduysa bir mukabil tıklayarak destekte bulunabilirsiniz.
    Tabi hocam hemen verdim.
  • 08-09-2014, 01:37:15
    #17
    Mobil surum çok hoş
  • 08-09-2014, 01:38:57
    #18
    PrivateTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil surum çok hoş
    Düşünceniz için teşekkür ederim.