sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası daha farklı logo görüntüleri elde edilebilir. Değerli bir çok işinin üstadı grafikerler var parayla yaptırmış olduğunuz bu iyi olduğu anlamına gelmiyor hocam.

Siz fikir danıştınız, benim için o logo idarelik konmuş bir şey gibi duruyor demek ki 3-5 fazla verip daha güzelini çıkarttırabilirsiniz. Güzel bir projeye adım atmışsınız, Allah utandırmasın.
Hocam teşekkür ederim. İnşallah ileride hem temada hemde logoda büyük çaplı değişiklik yapacağım. Sizce bu proje ilerlermi hocam ne dersiniz ?