sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temayı çok beğendim. Arka görüntüyü biraz daha kapalı tonlar kullanırsak bence daha güzel durur. Logo da değiştirilebilir. Bence bundan daha profesyonel bir şeyler çıkartılabilir.
Hocam logoyuda para verip yaptırmıştık