emirhanbulbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam teşekkür ederim. İnşallah ileride hem temada hemde logoda büyük çaplı değişiklik yapacağım. Sizce bu proje ilerlermi hocam ne dersiniz ?
Bence güzel bir iş ile uğraşıyorsunuz. Ben buradan bakınca (sizi tanımıyorum) istekli ve hevesli birisi olarak görüyorum. Bence uğraşarak başaramayacağınız hiç bir şey olmaz. İlerleyen dönemlerde çalışmalar da yaparsınız gayet iyi sıralamalar ve ziyaretçi kitlesine ulaşırsınız ve umarım hep böyle devam eder.