• 25-05-2014, 00:11:13
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar.
    herkesçe bilindiği üzere user@domain.com şeklindeki domainlerimizi MX ayarları sayesinde hotmail destekli mail işlerini domains.live.com da hallediyorduk. Çok değil daha bir ay önce yeni bir domain ekledim bugun tekrar bir domain eklemek için girdim ama ADD DOMAIN kısmı pasifleştirilmiş. sonra yeni hesap açılımına izin verilmiyor.
    Bu konududa bilgisi olan var mı ? Paylaşırsanız sevnirim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 25-05-2014 mesaj 00:11:13 -->-> Daha önceki 24-05-2014 mesaj 23:54:48 --

    konu hakkında bilgi sahibi olan kimse yokmu arkadaşlar.
  • 25-05-2014, 00:18:53
    #2
    ve daha önceki açılmış maillerede mail gelmiyor ve gönderemiyor
  • 25-05-2014, 00:22:29
    #3
    Microsoft o hizmeti durdurdu. Office 365 üzerinden ücretli olarak veriyor artık.
  • 25-05-2014, 00:30:09
    #4
    Şuan baktım aktif gözüküyor ve yeni mail hesabı açabiliyorum
  • 25-05-2014, 00:44:15
    #5
    yedmutim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Microsoft o hizmeti durdurdu. Office 365 üzerinden ücretli olarak veriyor artık.
    Eminmisiniz hocam yani şuan var olan eski hesaplarımda sıkıntı yok mail alıp gönderebiliyorum ücretlendirilmiş olsa onları da bir şekilde kullanamaz olurdum. Ama hepsi açık ve mail alışverişinde sıkıntı yok. Konu hakkında varsa daha geniş bilgi verebilirmisiniz
  • 25-05-2014, 01:16:29
    #6
    JaMeRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eminmisiniz hocam yani şuan var olan eski hesaplarımda sıkıntı yok mail alıp gönderebiliyorum ücretlendirilmiş olsa onları da bir şekilde kullanamaz olurdum. Ama hepsi açık ve mail alışverişinde sıkıntı yok. Konu hakkında varsa daha geniş bilgi verebilirmisiniz
    domains.live.com üzerinden yeni kayıtları durdurdu. o sistemi office 365' e geçirdi. Orda da abonelik sistemiyle çalışıyor premium hizmet oldu. Eski mailler çalışmaya devam edecek, ancak yeni domain eklenemeyecek.

    Adam yazmış anasayfaya;

  • 25-05-2014, 05:07:47
    #7
    hiç olmayan ingilizcem için ingilizceniz benimkinden katbekat daha iyi dicem anca )) açıklamanız için teşekkür ederim.
    bizde artık google mx yapıcaz başka çare görünmüyor sanırım.
  • 25-05-2014, 05:38:21
    #8
    yandex mail candır
  • 25-05-2014, 09:21:40
    #9
    JaMeRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç olmayan ingilizcem için ingilizceniz benimkinden katbekat daha iyi dicem anca )) açıklamanız için teşekkür ederim.
    bizde artık google mx yapıcaz başka çare görünmüyor sanırım.
    Google ücretli değil mi? Bir aylık deneme süresi vardı sonra yıllık 40euro/kullanıcı idi bildiğim kadarıyla. Yandex kurumsal mail ücretsiz. Bende onu kullanıyorum tavsiye ederim.