hiç olmayan ingilizcem için ingilizceniz benimkinden katbekat daha iyi dicem anca

)) açıklamanız için teşekkür ederim.
bizde artık google mx yapıcaz başka çare görünmüyor sanırım.
Google ücretli değil mi? Bir aylık deneme süresi vardı sonra yıllık 40euro/kullanıcı idi bildiğim kadarıyla. Yandex kurumsal mail ücretsiz. Bende onu kullanıyorum tavsiye ederim.