Microsoft o hizmeti durdurdu. Office 365 üzerinden ücretli olarak veriyor artık.
Eminmisiniz hocam yani şuan var olan eski hesaplarımda sıkıntı yok mail alıp gönderebiliyorum ücretlendirilmiş olsa onları da bir şekilde kullanamaz olurdum. Ama hepsi açık ve mail alışverişinde sıkıntı yok. Konu hakkında varsa daha geniş bilgi verebilirmisiniz