Eminmisiniz hocam yani şuan var olan eski hesaplarımda sıkıntı yok mail alıp gönderebiliyorum ücretlendirilmiş olsa onları da bir şekilde kullanamaz olurdum. Ama hepsi açık ve mail alışverişinde sıkıntı yok. Konu hakkında varsa daha geniş bilgi verebilirmisiniz
domains.live.com üzerinden yeni kayıtları durdurdu. o sistemi office 365' e geçirdi. Orda da abonelik sistemiyle çalışıyor premium hizmet oldu. Eski mailler çalışmaya devam edecek, ancak yeni domain eklenemeyecek.
Adam yazmış anasayfaya;