Merhaba arkadaşlar.
herkesçe bilindiği üzere
user@domain.com şeklindeki domainlerimizi MX ayarları sayesinde hotmail destekli mail işlerini domains.live.com da hallediyorduk. Çok değil daha bir ay önce yeni bir domain ekledim bugun tekrar bir domain eklemek için girdim ama ADD DOMAIN kısmı pasifleştirilmiş. sonra yeni hesap açılımına izin verilmiyor.
Bu konududa bilgisi olan var mı ? Paylaşırsanız sevnirim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 25-05-2014 mesaj 00:11:13 -->-> Daha önceki 24-05-2014 mesaj 23:54:48 --
konu hakkında bilgi sahibi olan kimse yokmu arkadaşlar.