Merhaba arkadaşlar ben internet cafe işletiyorum.şu an 8 mgbit kullanıyorum.Bu baglantı yetmedigi için fibernet altyapısı bizim oldugumuz noktada olmadıgı için yeni bir internet hattı daha almayı düşünüyorum.40 terminal 1 server bilgisayarım var.Ben yeni hat aldıgım zaman 2 internet hattım olmuş oluyor nasıl 2 hattı birleştirerek tek serverda terminalleri aynı şekilde nasıl yönetebilirim.
2*8mgbit =16mgbit şeklinde 40 bilgisayara vererek tek serverda yönetebilir miyim
yada
1. hat 20 bilgisayar
2.hat 20 bilgisayar şeklinde tek serverda yönetebilir miyim
2 hat birleştirme
6
●1.133
- 04-05-2014, 10:27:51
- 15-05-2014, 03:52:44Üyeliği durdurulduCisco RV042 Dual Wan +4 Port VPN Router
istediğin görevi görüyor
yardım istesen yaz
- 17-05-2014, 03:13:05karadusunce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işlemi yapan bir internet kafe işleticisi var bizim buralarda hocam. Ben tam net bilmiyorum bu işlemin yapılışını ama, bilgi alıp dönüş yapmaya çalışacağım. En nihayetinde pratik bir çözümü olmalı bunun. - 17-05-2014, 04:12:23Ip dagitmasini el ile yaparsan bence bir sorun olmaz ve 20 sinin işini 1. Modem ağ geçidi ile Mesela 192.168.1.1
Diger 20 yi de 192.168.2.1 olan başka bir modem ile halledebilirsin
40 pc ve 2 modemi de switch ya da switchlerle ayni agda buluşturman yeterli
Cebimden gönderildi - 09-06-2014, 21:37:51ilginiz için çok sağolun ama 2.1 yerine 1.2 yaptım anca oldu şimdi ara sıra sorunlar oluyor ama eskisi gibi sorunlar yaşamıyorum.volkankey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:37:51 -->-> Daha önceki mesaj 21:26:29 --
s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dediginiz gibi yaptım zaten sadece iki modemden de birer kablo cischo routere ordan da bir kablo servere gönderdim şimdi sıkıntı yok gibi ilginiz için çok teşekkur ediyorum.
yardım istesen yaz