karadusunce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar ben internet cafe işletiyorum.şu an 8 mgbit kullanıyorum.Bu baglantı yetmedigi için fibernet altyapısı bizim oldugumuz noktada olmadıgı için yeni bir internet hattı daha almayı düşünüyorum.40 terminal 1 server bilgisayarım var.Ben yeni hat aldıgım zaman 2 internet hattım olmuş oluyor nasıl 2 hattı birleştirerek tek serverda terminalleri aynı şekilde nasıl yönetebilirim.

2*8mgbit =16mgbit şeklinde 40 bilgisayara vererek tek serverda yönetebilir miyim

yada

1. hat 20 bilgisayar
2.hat 20 bilgisayar şeklinde tek serverda yönetebilir miyim


Bu işlemi yapan bir internet kafe işleticisi var bizim buralarda hocam. Ben tam net bilmiyorum bu işlemin yapılışını ama, bilgi alıp dönüş yapmaya çalışacağım. En nihayetinde pratik bir çözümü olmalı bunun.