Merhaba arkadaşlar ben internet cafe işletiyorum.şu an 8 mgbit kullanıyorum.Bu baglantı yetmedigi için fibernet altyapısı bizim oldugumuz noktada olmadıgı için yeni bir internet hattı daha almayı düşünüyorum.40 terminal 1 server bilgisayarım var.Ben yeni hat aldıgım zaman 2 internet hattım olmuş oluyor nasıl 2 hattı birleştirerek tek serverda terminalleri aynı şekilde nasıl yönetebilirim.
2*8mgbit =16mgbit şeklinde 40 bilgisayara vererek tek serverda yönetebilir miyim
yada
1. hat 20 bilgisayar
2.hat 20 bilgisayar şeklinde tek serverda yönetebilir miyim