volkankey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ip dagitmasini el ile yaparsan bence bir sorun olmaz ve 20 sinin işini 1. Modem ağ geçidi ile Mesela 192.168.1.1
Diger 20 yi de 192.168.2.1 olan başka bir modem ile halledebilirsin
40 pc ve 2 modemi de switch ya da switchlerle ayni agda buluşturman yeterli

Cebimden gönderildi
ilginiz için çok sağolun ama 2.1 yerine 1.2 yaptım anca oldu şimdi ara sıra sorunlar oluyor ama eskisi gibi sorunlar yaşamıyorum.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:37:51 -->-> Daha önceki mesaj 21:26:29 --

s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapılması kolay ama hat birleştirmektense 2 hattı ayrı ayrı modemler ile vermek daha mantıklı.
maliyetiniz düşük olur karmaşık olmaz.

dediginiz gibi yaptım zaten sadece iki modemden de birer kablo cischo routere ordan da bir kablo servere gönderdim şimdi sıkıntı yok gibi ilginiz için çok teşekkur ediyorum.