Arkadaşlar benim smf kurulu bir sitem var ve cpu %25 yiyor. Bu yüzden site sürekli kapatılıyor. Sizce Vps alıp özel bir serverdamı durmak iyi ? Yoksa Vbulletin Lisansı alıp smf yi vbulletine çevirmek mi ?
Smf'nin scriptinden dolayı daha fazla cpu yediği dendi bana vbulletine geçince cpu yemez dediler.
Acil olarak yorumlarınızı bekliyorum Şimdiden Teşekkürler
hayır benim bildiğimde tam tersi
vbulletin daha cok yorar makinayı.
heleki vBseo varsa dahabir kasar (:
SMF vBulletin'e gore daha az sunucu kaynagi kullanan bir sistemdir.
sanırım bunu ya harzem yada elmacık acıklamısdı simplemachines.org'daki.
hayır benim bildiğimde tam tersi
vbulletin daha cok yorar makinayı.
heleki vBseo varsa dahabir kasar (:
SMF vBulletin'e gore daha az sunucu kaynagi kullanan bir sistemdir.
sanırım bunu ya harzem yada elmacık acıklamısdı simplemachines.org'daki.
not: yanlış biliyor olabilirim (: