• 24-01-2008, 12:50:23
    #1
    Arkadaşlar benim smf kurulu bir sitem var ve cpu %25 yiyor. Bu yüzden site sürekli kapatılıyor. Sizce Vps alıp özel bir serverdamı durmak iyi ? Yoksa Vbulletin Lisansı alıp smf yi vbulletine çevirmek mi ?

    Smf'nin scriptinden dolayı daha fazla cpu yediği dendi bana vbulletine geçince cpu yemez dediler.

    Acil olarak yorumlarınızı bekliyorum Şimdiden Teşekkürler
  • 24-01-2008, 13:01:18
    #2
    vps al daha iyi bence smf de gayet vbülten kadar basarılı bir forum scripti
  • 24-01-2008, 13:04:45
    #3
    Aynen bence de SMF'ye geç al bi Vps ohh babalar gibi Yayınla siteni En rahatı
  • 24-01-2008, 13:12:22
    #4
    Misafir
    pRoFeSSioNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen bence de SMF'ye geç al bi Vps ohh babalar gibi Yayınla siteni En rahatı
    zaten smf kuruluymuş vps mi alayım vbulletine mi çevireyim diye soruyor
  • 24-01-2008, 13:13:28
    #5
    vps al rahatla smf nin neyi eksik :F
  • 24-01-2008, 14:06:16
    #6
    hayır benim bildiğimde tam tersi
    vbulletin daha cok yorar makinayı.
    heleki vBseo varsa dahabir kasar (:
    SMF vBulletin'e gore daha az sunucu kaynagi kullanan bir sistemdir.
    sanırım bunu ya harzem yada elmacık acıklamısdı simplemachines.org'daki.

    not: yanlış biliyor olabilirim (:
  • 24-01-2008, 18:19:36
    #7
    benim düşüncemde öle şimdi vb lisansı alsam sorun yine çıkarsa elimde patlıcak ama öbür türlü vpsde biraz tuzlu gibi
  • 24-01-2008, 18:28:47
    #8
    DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır benim bildiğimde tam tersi
    vbulletin daha cok yorar makinayı.
    heleki vBseo varsa dahabir kasar (:
    SMF vBulletin'e gore daha az sunucu kaynagi kullanan bir sistemdir.
    sanırım bunu ya harzem yada elmacık acıklamısdı simplemachines.org'daki.
    not: yanlış biliyor olabilirim (:
    +1
    bende böyle biliyorum
  • 24-01-2008, 18:37:14
    #9
    geleceği düşünüyorsan vbulletin lisansı al vbulletin e geç 2 ay sonra alsanda olur vps yi =)