Konu
Vps mi ? Vbulletin Lisans Mı?
24-01-2008, 18:19:36
#7
airerdem23
benim düşüncemde öle şimdi vb lisansı alsam sorun yine çıkarsa elimde patlıcak ama öbür türlü vpsde biraz tuzlu gibi