Vps mi ? Vbulletin Lisans Mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vps mi ? Vbulletin Lisans Mı?
14
●
915
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Vps mi ? Vbulletin Lisans Mı?
1
2
24-01-2008, 18:50:54
#10
ayberk
vB daha da kasar eğer SMF'de kasan bir site ise büyük bir sitedir bu da vps'de sorun çıkartır.
Kim söyledi acaba SMF kasıyor vB kasmaz diye
24-01-2008, 19:12:20
#11
ForzaAltay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
vps al Smf de mükemmel forum sistemi.
25-01-2008, 09:42:55
#12
airerdem23
vb de kasmaz dediler ücretli bir script olduğu için hiç kodlama hatası yokmuş script hataları heralde cpu mu fazla yiyo tam anlamadım
25-01-2008, 10:05:50
#13
pRoFeSSioNaL
ManuaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
zaten smf kuruluymuş vps mi alayım vbulletine mi çevireyim diye soruyor
Yanlış okumuş yanlış tavsiye etmişim
25-01-2008, 10:25:47
#14
Prof.Huko
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
VPS al sen;
benim bildigim vBulletin, SMF'den daha fazla kaynak tüketir
25-01-2008, 11:02:13
#15
Yasin21
vps al smf ile devam et
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler