Arkadaşlar benim smf kurulu bir sitem var ve cpu %25 yiyor. Bu yüzden site sürekli kapatılıyor. Sizce Vps alıp özel bir serverdamı durmak iyi ? Yoksa Vbulletin Lisansı alıp smf yi vbulletine çevirmek mi ?

Smf'nin scriptinden dolayı daha fazla cpu yediği dendi bana vbulletine geçince cpu yemez dediler.

Acil olarak yorumlarınızı bekliyorum Şimdiden Teşekkürler