• 17-08-2005, 18:56:00
    #28
    Üyeliği durduruldu
    2 kişiye çok teşekkür ediyorum biri serbülent abi kesin okumuyodur ama o olmasa ben bu işlere zor girerdim. Kardeşiymiş gibi ilgilendi benle sağolsun diğeride atakan script php falan yardımcı oldu okurlarsa öpüyorum ellerinden ve gözlerinden. Bunun dışında msnde konuştuğum herkese ayrıyetten teşekkürler zor anımda hep yanımda oldular ne diyimki karşılıksız iş yapan ucunda çıkar gözetmeyen herkese teşekkür ederim. Son zamanlarda fazla ilgilenemiyorum kimse yanlış anlamasın KO ya sardırdım msnde cevap yazamıyorum bu mesaj yardımıyla bunuda belirteyim kimse küsmesin kızmasın
  • 18-08-2005, 03:22:46
    #29
    Üyeliği durduruldu
    KoS adlı üyeden alıntı:
    bu konu ilede herkes birbirine mesaj yolladi konuyu açan arkadaş sevaba girdi
    ben hep sevaba girerim yaf
  • 18-08-2005, 03:24:40
    #30
    Misafir
    hey be abilerim benim, sağolsunlar çok yardımcı oldular bu işlerde bana kernel32, mavidüşler, arkadas ve can dostum gmnd
  • 18-08-2005, 11:28:56
    #31
    la millet bana teşekkür etmeyi unutmuş, adbrite'den benim sayemde köşe oldular ama şimdi kimsecikler hatırlamıyo ,hüüüüüüüü
  • 18-08-2005, 13:57:10
    #32
    Ben bu işe (web) Kos sayesinde başladım ne yalan sölim Doğru Doğru bana yardımı çook oldu kafasını baya agırttım halende agirtiyorum Saolasın kos daha iyi olursun umarım ...
  • 18-08-2005, 14:31:18
    #33
    Misafir
    zeynel e çok teşekkür ediyorum. msnde çok yardımcı oluyor.

    ayrıca maviduslere çok teşekkür ediyorum saolsun internet işini bana o öğretti ne zaman msnde soru sorsam sıkılmadan cevap verir.
  • 18-08-2005, 18:20:47
    #34
    Misafir
    innocent adlı üyeden alıntı:
    la millet bana teşekkür etmeyi unutmuş, adbrite'den benim sayemde köşe oldular ama şimdi kimsecikler hatırlamıyo ,hüüüüüüüü
    allah çarpsın senide yazacaktım vergin unutmuşum

    aga sen olmasan bu mp3 işini yarıda bırakırdım sayende sağlam paralar kazandım hakkın ödenmez
  • 01-12-2008, 09:36:18
    #35
    2005 de webmasterlikde arkadaşlıkta daha güzelmiş, gelmezki o yıllar.
  • 01-12-2008, 09:57:02
    #36
    Bak hacı bircok kisi tesekkur etmis kendisine yardim edenlere. Ya şimdiki nesil nasıl. Ah ah. Bitmiş herşey dedirtiyor bazen.