2 kişiye çok teşekkür ediyorum biri serbülent abi kesin okumuyodur ama o olmasa ben bu işlere zor girerdim. Kardeşiymiş gibi ilgilendi benle sağolsun diğeride atakan script php falan yardımcı oldu okurlarsa öpüyorum ellerinden ve gözlerinden. Bunun dışında msnde konuştuğum herkese ayrıyetten teşekkürler zor anımda hep yanımda oldular ne diyimki karşılıksız iş yapan ucunda çıkar gözetmeyen herkese teşekkür ederim. Son zamanlarda fazla ilgilenemiyorum kimse yanlış anlamasın KO ya sardırdım msnde cevap yazamıyorum bu mesaj yardımıyla bunuda belirteyim kimse küsmesin kızmasın