serkan gerçekten bu alemde kesinlikle tek geçeceğim insanlardan birisi, bende çok teşekkür ettim. ama bir kez burdan da teşekkür edeyim.
serkan baba yürü be olum, kim tutar seni en yakın zamanda asıl bomba projeni de bekliyorum
ya millet teşekkürler bölümü filan mı açsak ne yapsak olmuyo böyle 1 sitem 1 de teşekkür etme bölümü filan yapalım güzel olur teşekkür eden oradan eder sitem eden oradan eder yine
2 Aydır Sanal aLemde Bu işlerle uğraşıyorum ne bi bilgim nede hosting nedir php nedir merakım vardı 2 ay öncesine kadar sonra bi mp3 sitesiyle işe başladım ufaktan sağdan soldan destek verdiler sağolsunlar hırs yaptım 32 yaşındayım ve 2 ayda şuanda kimsenin yardımına ihtiyacım olmadan kendim bişeyler yapabiliyorum bazı konularda 1 yıl önce imrendiğim kişi hitmp3tr zamanında vay be siteye bak dediğim kişi şimdi bana öyle bi iyilik yaptıki unutamam bunu Herşey için Çok sağolasın Serkan....
drstranger adlı üyeden alıntı:
serkan gerçekten bu alemde kesinlikle tek geçeceğim insanlardan birisi, bende çok teşekkür ettim. ama bir kez burdan da teşekkür edeyim.
serkan baba yürü be olum, kim tutar seni en yakın zamanda asıl bomba projeni de bekliyorum
utandım wallaha ben bunu hakedecek bişey yaptımmı sağolun arkadaşlar.
hazır teşekkür yağıyorken bende Atakana Emraha ve ismini şimdi hatırlayamadığım bu aleme bana yardımcı olan insanlara teşekkürler.
Herkes birbirine teşekkür etmiş
Ben internet olarak değilde arkadaşlıkları için arki ve emrah arkadaşlarıma teşekkür ederim. Bazıları gibi işi düşünce değil her zaman bi s.a yazmasını bildiler. MSN emde suanda 130-140webmaster var cogu da online ama %60 i işi düşünce slm verir Oyle insanlarda da artık kaçıyorum Çünkü dün bana yaşımdan degil saygısından abi diyen insanlar bugun "nbr len" diye hitap ediyor.
Biz bakalım güzel arkadaşlıklarımıza 15-20dost yeter bize hepsini hergun 1defa öpsem yaşadım