Herkes birbirine teşekkür etmiş
Ben internet olarak değilde arkadaşlıkları için arki ve emrah arkadaşlarıma teşekkür ederim. Bazıları gibi işi düşünce değil her zaman bi s.a yazmasını bildiler. MSN emde suanda 130-140webmaster var cogu da online ama %60 i işi düşünce slm verir Oyle insanlarda da artık kaçıyorum Çünkü dün bana yaşımdan degil saygısından abi diyen insanlar bugun "nbr len" diye hitap ediyor.

Biz bakalım güzel arkadaşlıklarımıza 15-20dost yeter bize hepsini hergun 1defa öpsem yaşadım