• 13-08-2005, 23:31:02
    #1
    -edit edit -Edit-:S
  • 13-08-2005, 23:45:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Evocel adlı üyeden alıntı:
    İçinde bulunduğumuz Zaman, Ve Mekan'a Hic Yakısmayan Bir İnsan Vardır Nickli ''HASAN VARDIR..''
    Böylesi Kalleş, İki Yüzlü , Tabir Yerindeyse Şerefsiz 1 Seviyeye İndirilmiş Kişi / Kişilerin Arasında Hala Yüreğini İnsan'lara Yaklaşımıyla , Muhattaplığıyla, Sevecenliğiyle Koruyan 1 İnsan HASAN VARDIR Kelimelerle Anlatamıyorum Kelimelerim Anlamsız Kalıyor...
    Ona Burdan Ne Kadar Teşekkür Etsem Azdır..
    Benim İcin Yaptiklarini Hic 1 Zaman Unutmuyacağım
    Cok Daha İyi Yerlerde Olmalısın
    ALlah'ın İzniyle de Olacaksın..

    Allah (c.c) Gönlüne Göre versin..

    Yüreğin Hep Böyle Güzel Kalsın...
    Saygı Ve Sevgilerimle..
    eğer böyle güzel temennilerini hak ettiysem ne mutlu bana sağolasın kardeşim

    cross adlı üyeden alıntı:
    Ya öf sıktı bu teşekkür fasılları..
    sana yorum yapmıyorum sıktıysa yazmayabilirsin insanlar duygularını açıklamakta özgürdürler.
  • 13-08-2005, 23:45:33
    #3
    cross adlı üyeden alıntı:
    Ya öf sıktı bu teşekkür fasılları..
    Konuyu ''Tartısma''ya Çevirmiyecem , Sadece Muhattab'ıma Yönelikti.
    1 ara sizden ders alirim eyw.
  • 13-08-2005, 23:49:50
    #4
    Misafir
    dikkat ediyorumda imzalarda hep adbrite var
  • 14-08-2005, 00:01:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    zeynel benim çevremdekiler benim alışkanlıklarıma bağımlı oluyorlar herkesi yaktı adbrite ne yapalım evrenle bizde oradan para kazanıyoduk artık adsenseden vuruyoruz
  • 14-08-2005, 01:00:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yanlış anlamışım, özür dilerim, ben hakaret ediyor sandım...
  • 14-08-2005, 01:03:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Mesajı ilk okurken ben de aynı şekilde anlamıştım
  • 14-08-2005, 01:08:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    okumadan yorum yapma o zaman özrün yine kabul edilmedi sen böyle yaparsan başkaları neler der.! herkese burada iyiliğim var kimseye 1 gr kötülük yapmış biri değilim hakkımda kötü şey yazacak insan zaten yalan konuşuyordur az çok tanıyanlar var beni
  • 14-08-2005, 01:39:30
    #9
    Misafir
    hasan vardırı tanıyorum ulan diyorum bu ne diyo.

    Böylesi Kalleş, İki Yüzlü , Tabir Yerindeyse Şerefsiz 1 Seviyeye ...

    wallaha küfür edecek sandım